Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2014 00:47 - Защо всеки специалист по маркетинг трябва да бъде и статистик
Автор: inet Категория: Технологии   
Прочетен: 5656 Коментари: 0 Гласове:
2



Това е заглавието на последната ми статия, която можете да прочетете в блога на Уеб Фокус на български и в блога на Analytics Toolkit на английски.

В нея показвам сериозни дефицити в анализа на данните (които иначе в изобилие) в сферата на интернет маркетинга и рекламата. Повечет, които имат допир с интернет рекламата я възприемат като силно базирана на данни. Размятат се много цифри - импресии, конверсии, CTR, цена на клик, степен на отпадане и т.н. Въпросът е - така ли е, наистина?

Статията ми по темата се опитва да отговори на този въпрос, същесвременно осигурявайки частично ноу-хау за елемнтарни статистически понятия. "Статистическа значимост", "статистическа мощ", "интервал на сигурност" и други подобни термини трябва да станат част от ежедневния език на маркетолога. Или поне до това водя изводите в статията.

Ако се занимавате с какъвто и да е вид уеб анализи, бих се радвал да чуя коментара ви по темата.




Гласувай:
2
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inet
Категория: Технологии
Прочетен: 1527569
Постинги: 257
Коментари: 659
Гласове: 1281
Календар
«  Март, 2017  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031