Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2022 09:13 - Липсваш ми, дори и тук, в отвъдното
Автор: platan Категория: Изкуство   
Прочетен: 4939 Коментари: 12 Гласове:
37

Последна промяна: 31.10.2022 09:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не знам дори кога си тръгнах.

Часовникът в гърдите ми замря.

Чувах как ме молиш да се върна,

чувствах всяка пареща сълза.

Дорде задавяха ме студ и мрак,

зовът към теб пропадна в тишина,

но Някой с твоята прегръдка ласкава,

показа как да вдишам Светлина!

 

Опознавам я... Пластична, сякаш жива,

обичливо ме разтваря... Не вървя,

а плувам в спектъра на белота, открила

безкрайна гама, отразяващ паметта ми, цвят.

Липсваш ми! Дори и сред нетленната,

дарената ми свише благодат. И някак знам,

че нужно е да претворя и тук безценното,

докоснало и двама ни в далечен вече свят.

 

Нали ще дойдеш? Не сега. Тогава... Някога...

Сега си блян, но аз направих птица. Синя.

В ответ на мислите – посланик на тъгата ти,

за миг оставящи в дъгата тъмна диря.

Дано открила и проникнала в душата ти,

да я погали, просветли... Да ѝ говори,

че има път до мен – нищожно кратък.

И да не бърза!  Имам толкова неща да сторя...

 

Започнах въженото мостче над реката,

с разместени и липсващи дъсчици;

по тях, щастлив до безразсъдство чак, хлапак,

горд с посетите снежинки страх в очите ти,

тичайки, доказваше какъв е мъж, а там – накрая,

го чакаше тъй-свидната награда –

прегръдка трепетна, целувката, омаята...

Такива бяха първите ни радости...

 

В нюанси шеметни ще пресъздам полето,

любимите ти – дивите цветя;

дори градинка – твоята, де нарциси, лалета,

поеше с нежност и присъща доброта.

Сетне и гората ще извая;

онази с нашата закътана поляна,

където сред треви, на грях ухаещи,

невинно вкусихме от изворче потайно...

 

Обитавам океан Любов, планета Щастие,

Цял свят създадох, но без теб съм сам.

Сътворих дори свидетелства за обичта си,

които приживе не смогнах да ти дам...

Да вдигна дом, достоен и красив, не съм готов,

защото вграждат се в основите души на Двама,

а тухличките се замесват от любов;

Наоколо, освен любов, май друго няма,

 

ала твоята – единствена, отдадена,

родена, разцъфтяла насред тленното,

оцеляла, непредала ме, макар и зъзнала –

без нея топлината на дома неземен,

ще бъде винаги очакваща, непълна.

Как ми липсваш – толкова, та дръзвам

да се надявам, даже тук, в отвъдното,

в новия ни дом да се прегърнем!




Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - ....изключително...приятелю,добре си дошъл..
31.10.2022 10:10


Обитавам океан Любов, планета Щастие,

Цял свят създадох, но без теб съм сам.

Сътворих дори свидетелства за обичта си,

които приживе не смогнах да ти дам...
цитирай
2. platan - Появявам се отвреме навреме. :)))
31.10.2022 12:11
Колкото да не ме забравите съвсем. :))) Добре, че има читатели, като теб, харесващи онова, което пиша, инак мотивацията ми да публикувам, тотално би изветряла. :)) Благодаря ти, Мило момиче!
цитирай
3. kossef - И от мен добре дошъл...
02.11.2022 15:45
т.е. - приятно ми бе да се запознаем... Освен тези стихове, които прочетох /и разчетох/, хубав и нравствено привличащ с чистотата си, е и анонсът ти от личната ти страница.
цитирай
4. platan - О, сърдечно Ви благодаря, Г-н kossef,
02.11.2022 18:51
за добрите думи и проявения интерес към блоговото ми представяне! И, да си призная,дори се почувствах мъничко поласкан. Честно, наистина полагам доста усилия да придуша "нарциса" в мен, но май не съм се справил напълно. :))) Чудесна вечер Ви желая!
цитирай
5. iw69 - Любов - Раздяла - Смърт
09.11.2022 11:17
Сериозна тема зачеваш в стиховете си!
цитирай
6. shtaparov - Много красив стих- дори изключи...
23.11.2022 22:51
Много красив стих- дори изключителен бих казал!
цитирай
7. platan - iw69 - Благодаря за отбелязването!
24.11.2022 18:23
Вечните теми от битието. Човек не може нито да ги пренебрегне, нито да изчерпи съдържанието им.
цитирай
8. platan - shtaparov - Благодаря за високата оценка!
24.11.2022 18:41
Опитвам да влагам красота в стиховете си. Понякога ми се получава. :)) И понеже светът е пестелив откъм красота, особено що се касае за тази в междучовешките отношения, затова ми се налага да ходя чак в Отвъдното. :))
цитирай
9. nebonebo - Здравей! :)
27.11.2022 18:59
Четох, препрочитах потресаващо докосващ стих..! Не мога да коментирам душата ти и не желая да го правя... Само ще пожелая дълъг живот в здраве и усмивки, platan!
цитирай
10. platan - Досещам се как би изглеждал, според теб, видът на моята душевност, която "не пожела" да коментираш. :)))
28.11.2022 17:45
Имам "особено" мнение по въпроса, но нито ще се съглася, нито ще тръгна да те опровергавам. :)) И двамата сме, поравно, субекти, и всеки от нас има право на собствено мнение. :))) Много мил коментар. Благодаря ти, Небесна!
цитирай
11. batogo - !!!:))) Чест и почитания за това дълбоко мъдро, истинно творение, Platan!
22.01.2023 09:00
Явно е, че душата ти е дълбок извор на любов, мъдрост и светлина!
Поздрави!
цитирай
12. platan - В коментар, по-горе, споделих, че не превъзнасям кой знае колко душевните си качества.
22.01.2023 13:14
Грешник съм, както и болшинството люде. :))) Но е истина, че диря и ревниво сбирам красивото край нас и в нас. И, да, настройките ми обичайно са в светлия спектър. Предпочитам читателят да ме смята за наивен идеалист и утопист, отколкото за нихилист. :)) Сърдечно благодаря, batogo, за този твой добрословен и мотивиращ ме коментар! Сполай!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platan
Категория: Изкуство
Прочетен: 221858
Постинги: 43
Коментари: 344
Гласове: 4688
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031