Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2013 18:52 - ВСИЧКИ ПОСТИНГИ ОТ ТОЗИ БЛОГ СА СЪБРАНИ В ДВАТА ПОСТИНГА ПО-ДОЛУ
Автор: rennie Категория: Новини   
Прочетен: 2265 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 25.07.2016 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Всички статии, разпръснати по страниците на този блог, са събрани в постинга "ВСИЧКИ СТАТИИ ..."

Цялата кореспонденция, разпръсната по страниците на този блог, е събрана в
"ЦЯЛАТА МИ КОРЕСПОНДЕНЦИЯ С ИНСТИТУЦИИТЕ"

  
Съобщение:
От есента на 2014 почти не се занимавам проблемите на преводаческата дейност, защото  ми се отвори друга работа - един плевенски нотариус ме вкара в спор за материално право върху поземлени имоти, собственост на майка ми. Някакъв измамник с пълномощно, заверено от кмет, който вече е осъден и освободен от длъжност за неприсъствени заверки на пълномощни (не само нашето, а над 100 на брой), успешно пробутал на нотариуса неистински препис от документ за собственост - без подписи, без дата, без печат "вярно с оригинала" и продал всички земи на майка ми. По случая се води досъдебно производство в Плевен. Работата вече е ясна, но прокуратурата си има свои начини на работа и не става бързо. И така,  майка ми има нотариални актове на свое име, а измамникът е "продавал" с преписи от стари (предходни) документи за собственост на името на баща й. Това е все едно човек да се легитимира с предишната си лична карта. Е, то с личните карти не става, защото като издават нови, прибират старите. Обаче с имотите става, защото като издадат нов документ за собственост, старият остава.



11.05.2015 - Хари написа книга за преводачите и агенциите: http://softisbg.com/library/prevodachi_i_agencii.htm

22.06.2016 - Хари написа още една книга за преводачите и агенциите, "Трудно е да бъдеш преводач в България" - събрани статии по темата от 2012  до 2015 г. с 38 приложения: http://softisbg.com/library/prevodach.htm

 
16.03.2016 - Започнах да водя блог за имотната измама със земите на майка ми, която нотариус 007 е можел да предотврати още при първата сделка и която прокуратурата можеше да разкрие в рамките на 2 месеца, колкото е първоначалният срок по НПК: http://softisbg.com/dannies_blog/

На 18.04.2016 журналистката Валя Ахчиева беше във Варна във връзка с подготовката на предаване за цените на горивата и се отби у нас. Дадох кратко интервю, снимаха и майка ми. Скоро очакваме да се появи и предаването за нашия случай.

---

Update, 01.07.2016: Днес Валя Ахчиева ми се обади и каза, че предаването за нашия случай ще бъде на 21.07.2016, четвъртък, от 22:30 ч. Доколкото разбрах, не само нотариус Иванов №007 не знае какво гласи чл. 586, ал. 4 от ГПК, но и самият шеф на Нотариалната камара също не знае. Дано да съм разбрала погрешно. Факт е, обаче, че много малко юристи знаят за чл. 586, ал. 4 от ГПК, а тази разпоредба е в сила още от 2008 г. (сега сме 2016).

***

! ! ! Разпоредбата на ГПК, която твърде малко юристи познават - чл. 586, ал. 4, в сила от 2008 г.: Когато документът за собственост на праводателя не е вписан, нотариалният акт не се издава, докато този документ не бъде вписан.

 

 

Предаването за имотната измама със земите на майка ми вече е качено на сайта на БНТ. http://imedia.bnt.bg/predavanyia/otkrito-s-valya-ahchieva/kak-vazrastna-varnenka-stana-zhertva-na-imotna-izmama

 

Нотариусът обяснява, че сделките с невписан предходен документ за собственост при наличие на вписан са напълно редовни: "Така и така е имало вписани нотариални актове. Няма значение, че не е продавано с тях. И двата документа са титул за собственост (и вписаният, и невписаният). Няма значение с кой се продава - дали с единия, или с другия."

А може и с двата наведнъж: на единия купувач – с невписания, на другия – с вписания, нали? :)

 

 Update, 25.07.2016. Днес ми се обади Станимир, псевдопълномощника на майка ми. Търсил бил Валя Ахчиева, но не я бил намерил. Щял бил да ни съди за клевета.


 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rennie
Категория: Бизнес
Прочетен: 387560
Постинги: 220
Коментари: 12
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031