Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2015 06:26 - АЛТЪНА РАЗКАЗВА - ИВЕЛИНА НИКОВА-РАДИОНОВА
Автор: donkatoneva Категория: Поезия   
Прочетен: 7012 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
АЛТЪНА  РАЗКАЗВА

РОДЕНА  СЪМ  НА  ЧЕЛОТО  СЪС  ТЪМЕН  ЗНАК
И  МАМА  МИСЛЕЛА,  ЧЕ  Е  ОТ  САТАНАТА.
БИЛА  СЪМ  ПЕЛЕНАЧЕ,  БЯЛА  КАТО  СНЯГ.
ОСТАВИЛИ  МЕ  БЛИЗКИ  В  ПЛАНИНАТА.

ДОЧУЛА  ДЕТСКИ  ПЛАЧ  ЕДНА  ВЪЛЧИЦА.
В  ТРЕВИТЕ  МЕ  ОТКРИЛА  САМ-САМА.
ЗАСУКАЛА  СЪМ  МЛЯКОТО  Й  ПОД  ЗВЕЗДИЦИ,
ИЗГРЕЛИ  НАД  РОДОПА  ПЛАНИНА.

ОВЧАР  НА  СУТРИНТА  МЕ  Е  НАМЕРИЛ.
ПОВОЯТ  МИ  ОПЛЕТЕН  БИЛ  СРЕД  ТРЪНИ.
ДО  МЕН  -  ВЪЛЧИЦА,  И  КАТО  В  ПОВЕРИЕ
НА  ШИЯТА  МИ  ИМАЛО  ЕДИН  АЛТЪН.

ПОГЛЕДНАЛ  МЕ  ОВЧАРЯТ,  ТА  ЗАПЛАКАЛ  -
НЕ  БИЛ  ЗАВЪРЗВАЛ  ЛЮЛКА  У  ДОМА.
С  ЖЕНА  МУ  ДЪЛГО  ВРЕМЕ  ЧАКАЛИ
ДА  СЕ  ПОРАДВАТ,  КАТО  ДРУГИ  НА  ДЕЦА.

ОТ  ТОЗИ  ДЕН  ДО  ДНЕС  СЪМ  ТЯХНА  ЩЕРКА.
ПО  ИМЕ  МЕ  НАРЕКОХА  „АЛТЪНА",
ЧЕ  ЗЛАТО  СЪМ  ВЪВ  ДНИТЕ  ИМ,  И  ЩЕДРО
В  ДОМА  ИМ  ГРЕЯ,  ОТ  ЗОРИ  ДО  ТЪМНО.

ОТГЛЕДАХА  МЕ  -  ПЪРВА  ХУБАВИЦА!
В  РОДОПА  КАТО  МЕНЕ  ДРУГА  НЯМА!
КОГА  ЗАПЕЯ,  СЕ  ЗАСРАМВАТ  ПТИЦИТЕ
И  СЛУШАТ  МЕ  РЕКА,  ДЪРВО  И  КАМЪК.

ВЪЛЧИЦА  ОТДАЛЕЧ  СЪЗИРАМ  НЯВГА
И  ТЯ  МЕ  СЛУША  И  СИ  СПОМНЯ  СЯКАШ,
НОЩТА,  В  КОЯТО  НИКОГО  СИ  НЯМАХ,
ЧЕ  ХРАНИ  МЕ  СЪС  ВЪЛЧЕТО  СИ  МЛЯКО.

ДО  ДНЕС  НА  ШИЯ  НОСЯ  СИ  ЖЪЛТИЦАТА.
И  ВЯРВАМ  -  НЯКОЙ  СВОЙ  ЩЕ  МЕ  ПОЗНАЕ
ПО  НЕЯ  И  ПО  БЕЛЕГА  МИ  НАД  РЕСНИЦИТЕ,
И  ЩЕ  МЕ  ВЪРНЕ.  В  АДА  ИЛИ  РАЯ...

image

Автор:  Ивелина  Никова-Радионова



Гласувай:
10


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: donkatoneva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2292866
Постинги: 354
Коментари: 219
Гласове: 65217
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031