Постинг
12.02.2009 14:05 -
Дискусия "Интернет 2009 - въпроси и отговори"
Вчера присъствах на дискусията "Интернет 2009 - въпроси и отговори". Като собственик на няколко сайта от една страна, и като специалист по SEO и онлайн маркетинг имах високи очаквания за полезността на събирането.
Дали поради липсата на традиции и опит, или поради някакви други причини, краткия ми коментар за събитието е - не се получи. Огин го е кръстил - Рекламна мъка и сравнително добре е описал основните мъки. Според мен модераторите не бяха добре подготвени, въпросите не бяха особено добре формулирани, особен в първата част. Това, разбира се, беше предпоставка отговорите да не са това, което да заинтригува аудиторията и да предизвика дискусия. Не беше казано почти нищо ново и почти не бяха засегнати точки, в които има конфликти и неразбиране. А това е, което щеше да предизвика дискусията.
Постоянно имах чувството, че част от изказванията се правят, за да бъдат цитирани от медиите на следващия ден. Инвестор.БГ например си харесаха "50% процента ръст на онлайн рекламата през 2009", което не беше подкрепено от почти никой.
Все пак имах известна полза от събитието - дадох си сметка за 1-2 неща, затвърдих впечатленията си за други. Но беше далеч от това, което очаквах.
Избрани впечатления от дискусията можете да прочетете в Капитал.
Дали поради липсата на традиции и опит, или поради някакви други причини, краткия ми коментар за събитието е - не се получи. Огин го е кръстил - Рекламна мъка и сравнително добре е описал основните мъки. Според мен модераторите не бяха добре подготвени, въпросите не бяха особено добре формулирани, особен в първата част. Това, разбира се, беше предпоставка отговорите да не са това, което да заинтригува аудиторията и да предизвика дискусия. Не беше казано почти нищо ново и почти не бяха засегнати точки, в които има конфликти и неразбиране. А това е, което щеше да предизвика дискусията.
Постоянно имах чувството, че част от изказванията се правят, за да бъдат цитирани от медиите на следващия ден. Инвестор.БГ например си харесаха "50% процента ръст на онлайн рекламата през 2009", което не беше подкрепено от почти никой.
Все пак имах известна полза от събитието - дадох си сметка за 1-2 неща, затвърдих впечатленията си за други. Но беше далеч от това, което очаквах.
Избрани впечатления от дискусията можете да прочетете в Капитал.
ДИРЕКТНА ГРАВИТАЦИОННА ЕНЕРГТИКА - въпро...
ПАРЛАМЕНТЪТ ОТГОВОРИ НА МОЕТО ОТВОРЕНО П...
ПАРЛАМЕНТЪТ ОТГОВОРИ НА МОЕТО ОТВОРЕНО П...
ПАРЛАМЕНТЪТ ОТГОВОРИ НА МОЕТО ОТВОРЕНО П...
ПАРЛАМЕНТЪТ ОТГОВОРИ НА МОЕТО ОТВОРЕНО П...
Следващ постинг
Предишен постинг
От НАП още не могат да се ориентират за начина и обема на паричните потоци от вашите дела. Дръжте ги в тази неразбираща позиция да не Ви погнат за данък по чл. 51 и 10% корпоративен(плосък) за юридическите лица. На този етап НАП нямат кой знае какви кадри за проверки и икономическо разследване. Кеф!
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 1283
Блогрол
1. Моят личен блог
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator