Постинг
12.02.2009 14:05 -
Дискусия "Интернет 2009 - въпроси и отговори"
Вчера присъствах на дискусията "Интернет 2009 - въпроси и отговори". Като собственик на няколко сайта от една страна, и като специалист по SEO и онлайн маркетинг имах високи очаквания за полезността на събирането.
Дали поради липсата на традиции и опит, или поради някакви други причини, краткия ми коментар за събитието е - не се получи. Огин го е кръстил - Рекламна мъка и сравнително добре е описал основните мъки. Според мен модераторите не бяха добре подготвени, въпросите не бяха особено добре формулирани, особен в първата част. Това, разбира се, беше предпоставка отговорите да не са това, което да заинтригува аудиторията и да предизвика дискусия. Не беше казано почти нищо ново и почти не бяха засегнати точки, в които има конфликти и неразбиране. А това е, което щеше да предизвика дискусията.
Постоянно имах чувството, че част от изказванията се правят, за да бъдат цитирани от медиите на следващия ден. Инвестор.БГ например си харесаха "50% процента ръст на онлайн рекламата през 2009", което не беше подкрепено от почти никой.
Все пак имах известна полза от събитието - дадох си сметка за 1-2 неща, затвърдих впечатленията си за други. Но беше далеч от това, което очаквах.
Избрани впечатления от дискусията можете да прочетете в Капитал.
Дали поради липсата на традиции и опит, или поради някакви други причини, краткия ми коментар за събитието е - не се получи. Огин го е кръстил - Рекламна мъка и сравнително добре е описал основните мъки. Според мен модераторите не бяха добре подготвени, въпросите не бяха особено добре формулирани, особен в първата част. Това, разбира се, беше предпоставка отговорите да не са това, което да заинтригува аудиторията и да предизвика дискусия. Не беше казано почти нищо ново и почти не бяха засегнати точки, в които има конфликти и неразбиране. А това е, което щеше да предизвика дискусията.
Постоянно имах чувството, че част от изказванията се правят, за да бъдат цитирани от медиите на следващия ден. Инвестор.БГ например си харесаха "50% процента ръст на онлайн рекламата през 2009", което не беше подкрепено от почти никой.
Все пак имах известна полза от събитието - дадох си сметка за 1-2 неща, затвърдих впечатленията си за други. Но беше далеч от това, което очаквах.
Избрани впечатления от дискусията можете да прочетете в Капитал.
ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВО...
ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВО...
ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВО...
ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВО...
ЗА ОБЕКТИВНАТА ИСТИНА С ВЪПРОСИ И ОТГОВО...
Следващ постинг
Предишен постинг
От НАП още не могат да се ориентират за начина и обема на паричните потоци от вашите дела. Дръжте ги в тази неразбираща позиция да не Ви погнат за данък по чл. 51 и 10% корпоративен(плосък) за юридическите лица. На този етап НАП нямат кой знае какви кадри за проверки и икономическо разследване. Кеф!
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 1285
Блогрол
1. Моят личен блог
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator