Постинг
04.04.2006 17:47 -
Google с нова услуга за уебмастъри
Новата услуга на Google, Google Related Links, позволява на всеки собственик на уебсайт да постави на своя сайт каре, в което да се показват линкове, свързани с темата на страницата, на която се намира карето.
Размерът на карето може да е в 4 стандартни размера. Линковете, които ще се появявят в карето могат да бъдат 3 типа:
1. Търсения - линкове към търсения в Google.
2. Новини -свързани със съдържанието новини.
3. Уеб сайтове - свързани уебсайтове в Интернет.
Уебмастърите могат да избират един, два или всички типове свързани линкове.
Дизайна на карето също може да се променя от гледна точка на цветовата гама, така че да напасне възможно най-добре на конкретния уебсайт.
Всичко, което трябва да направите след избора на тези опции е да копирате кратък JavaScript код, който ще генерира карето с линкове при всяко зареждане на страницата. За поставяне на кода на сайтове с над 10 000 хита на ден се изисква свързане с екипа на Google.
За мен, като уебмастър на няколко сайта и с доста време, прекарано онлайн, поставянето на линкове към конкурентите ми (потенциално) определено не е опция, която бих използвал. Поставянето на линкове към новини или търсения биха били били полезни, ако имам място на уебсайта.
Услугата не е платена, както Google AdSense, което означава, че единствения стимул за поставянето на кода е желанието за осигуряване на потребителите на допълнителна информация, свързана със сайта.
От гледна точка на Google, виждам тази услуга като поредния проект в насока "искаме вашите статистики". След поглъщането на брояча Urchin, който в момента оперира като Google Analytics, това е нов опит да се вземат данни за посещаемостта на уебсайтовете в Интернет. Тези данни, от своя страна, най-вероятно ще се използват при формулиране на следващите алгоритми за индексиране и класиране на сайтове на Google. Това ще означава отново старото правило - сайтове, които са силни, ще стават по-силни. Слабите имат шанс само ако първоначално се представят за силни... Това е реалността!
Размерът на карето може да е в 4 стандартни размера. Линковете, които ще се появявят в карето могат да бъдат 3 типа:
1. Търсения - линкове към търсения в Google.
2. Новини -свързани със съдържанието новини.
3. Уеб сайтове - свързани уебсайтове в Интернет.
Уебмастърите могат да избират един, два или всички типове свързани линкове.
Дизайна на карето също може да се променя от гледна точка на цветовата гама, така че да напасне възможно най-добре на конкретния уебсайт.
Всичко, което трябва да направите след избора на тези опции е да копирате кратък JavaScript код, който ще генерира карето с линкове при всяко зареждане на страницата. За поставяне на кода на сайтове с над 10 000 хита на ден се изисква свързане с екипа на Google.
За мен, като уебмастър на няколко сайта и с доста време, прекарано онлайн, поставянето на линкове към конкурентите ми (потенциално) определено не е опция, която бих използвал. Поставянето на линкове към новини или търсения биха били били полезни, ако имам място на уебсайта.
Услугата не е платена, както Google AdSense, което означава, че единствения стимул за поставянето на кода е желанието за осигуряване на потребителите на допълнителна информация, свързана със сайта.
От гледна точка на Google, виждам тази услуга като поредния проект в насока "искаме вашите статистики". След поглъщането на брояча Urchin, който в момента оперира като Google Analytics, това е нов опит да се вземат данни за посещаемостта на уебсайтовете в Интернет. Тези данни, от своя страна, най-вероятно ще се използват при формулиране на следващите алгоритми за индексиране и класиране на сайтове на Google. Това ще означава отново старото правило - сайтове, които са силни, ще стават по-силни. Слабите имат шанс само ако първоначално се представят за силни... Това е реалността!
Ziepod, или как по дяволите да ги следя ...
Google: GSM позициониране без GPS
България - Вечните богатства ( Хората ) ...
Google: GSM позициониране без GPS
България - Вечните богатства ( Хората ) ...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Много правилно забеляза и направи ценния извод:
05.04.2006 22:02
05.04.2006 22:02
Много правилно забеляза и направи ценния извод:
Силните стават по-силни (по-богати), а слабите (бедните) духат супата.
Но и това може да се промени ако се намери малка софтуерна фирма, задвижвана от единствено от мотото- ПОМОГНИ НА СЛАБИЯ.
цитирайСилните стават по-силни (по-богати), а слабите (бедните) духат супата.
Но и това може да се промени ако се намери малка софтуерна фирма, задвижвана от единствено от мотото- ПОМОГНИ НА СЛАБИЯ.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 1285
Блогрол
1. Моят личен блог
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator