Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2006 10:03 - Китай атакува корейски геймъри
Автор: inet Категория: Технологии   
Прочетен: 2380 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Южно-корейската фирма GEOT, заниваща се с компютърна сигурност, обвини китайски хакери (от тук нататък ще използвам кракери, което е правилният термин в случая) за големи поражения, включващи кражбата на лична информация и виртуални ценности от геймъри, играещи на популярното Южно-корейско RPG "Lineage".

Между май 2005 и февруари 2006 Южна Корея е регистрирала над 4000 онлайн кражби на виртуални ценности. Онлайн геймърите са били атакува чрез зловредни програми, в следствие на което са загубили своите акаунти, пароли и виртуални предмети.

Тактиката е стандартна за подобни атаки. Сайтове с вградени зловредни скриптове са заразявали компютрите на неподозиращи геймъри. След това кракерите взимат потребителските имена и паролите по имейл и ги изпращат на китайски сайтове.

Истинската кражба става когато кракерите поемат контрол над акаунта на жертвата и отнемат всички виртуални предмети и ценности на героя, които имат реална финансова стойност. Знае се за случаи, в които професионални геймъри си докарват 6-цифрени печалби от продажбата на такива виртуални предмети.

Кражбата на виртуални предмети, използвани в онлайн игри става все по-популярно в Китай, тъй като Китай няма законови рамки, които да защитават виртуалните ценности онлайн.

Голяма част от така наречените "Китайски компании за заместителна онлайн игра" обикновено наемат редица професионални геймъри, които да играят за виртуални предмети на чуждестранни сървъри за игри, но е доста по-ефективно и печелившо за тях да придобиват тези предмети чрез кракване.

Докато някои от нас все още се чудят има ли или няма черен пазар на виртуални предмети, конкуренцията в него става все по-жестока. Докато има печалба, кракерите ще се стремят да получат своя дял от нея. Остава въпросът дали компаниите, производители на игри ще вземат предвид ставащото и какви мерки ще предприемат, за да ограничат тези случаи.


Тагове:   Китай,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. xamctepa - MMORPG
22.02.2006 14:56
Тия онлайн игри наистина се превръщат в нещо неуправляемо. Аз имам приятели, които не съм виждал от месеци, защото те самите не са мърдали от компютъра с месеци...

Нещо трябва да се направи по въпроса.
цитирай
2. анонимен - Не си ги виждал от месеци, защото те ...
14.11.2006 19:17
Не си ги виждал от месеци, защото те са почитатели на онлайн игрите, а ти ги дразниш с твойто мнение за онлайн игрите.Кво ти става?Не може да казваш на хората как да си живеят живота, дали да играят или да не играят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: inet
Категория: Технологии
Прочетен: 1914448
Постинги: 259
Коментари: 660
Гласове: 1285
Календар
«  Септември, 2022  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930