Постинг
27.02.2006 21:38 -
Факти и прогнози за SEO и SEM пазара в САЩ
Някои интересни цифри и прогнози за пазара на маркетинга за търсачки (Search Engine Marketing), включително оптимизация за търсачки (Search Engine Optimization).
Общо за целия рекламен пазар в САЩ, потребителското доверие се е сринало с 41% за последните три години. Само 10% от потребителите вярват на рекламни послания. Това без съмнение се дължи на пренасищането на ефира с всякакви рекламни послания, борещи се за нашето внимание.
Що се отнася до интернет, той все още е неразработена среда, където доверието е по-голямо. Това е една от причините 72% от маркетинг мениджърите и рекламните агенции да планират увеличение на разходите за онлайн реклама.
Пазарът на реклами в търсачките в САЩ през 2005-та е бил 5 милиарда долара. Това включва похарчените за директна реклама в повечето интернет търсачки средства, както и приблизително изчислена цифра на разходите за маркетинг в търсачки, извършван от интернет маркетинг компании. Очаква се тази цифра да нарастне до 10.1 милиарда долара през 2010 година.
За постигането на тези цифри има големи очаквания към пазара на платеното търсене, но с тенденция към намаляване. Докато през 2005-га година ръстът е бил 31%, то през 2009 година се предвижда ръст от само 15%. Пазарът на платеното търсене в САЩ в момента е доста сложен и повечето рекламодатели разчитат на маркетинг агенции и специализирани фирми за организиране на своите кампании в търсачките.
Интересни са цифрите, що се отнася до съотношението платени класирания/оптимизация за "натуралните" листинги. 83% от разходите са били за кампании в платените резултати, а само 11% - за SEO. И това е въпреки че оптимизацията за натуралните резултати дава два пъти по-високи стойности на превръщане на посетителите в купувачи. Освен това над 70% от вниманието на потребителите е върху натуралните резултати, сравнено с 30% - върху спонсорираните линкове.
Основна причина за това вероятно е неразбирането на същността на оптимизацията за натуралните класирания, както от страна на директните рекламодатели, така и от страна на рекламните агенции.
Един от важните въпроси, измамата с кликове, също се очаква да излезе на преден план, при определено развитие на ситуацията. Това, разбира се, се отнася само за спонсорираните линкове. За 25% от рекламиращите се чрез платени препратки фалшивите кликове не са проблем, според 39% са средноголям или значителен проблем, 35% никога не са следили за фалшиви кликове, а 2% от рекламодателите дори не са чували за "фалшиви кликове".
И така, дерзайте, гурута, има още какво да се изтиска!
Общо за целия рекламен пазар в САЩ, потребителското доверие се е сринало с 41% за последните три години. Само 10% от потребителите вярват на рекламни послания. Това без съмнение се дължи на пренасищането на ефира с всякакви рекламни послания, борещи се за нашето внимание.
Що се отнася до интернет, той все още е неразработена среда, където доверието е по-голямо. Това е една от причините 72% от маркетинг мениджърите и рекламните агенции да планират увеличение на разходите за онлайн реклама.
Пазарът на реклами в търсачките в САЩ през 2005-та е бил 5 милиарда долара. Това включва похарчените за директна реклама в повечето интернет търсачки средства, както и приблизително изчислена цифра на разходите за маркетинг в търсачки, извършван от интернет маркетинг компании. Очаква се тази цифра да нарастне до 10.1 милиарда долара през 2010 година.
За постигането на тези цифри има големи очаквания към пазара на платеното търсене, но с тенденция към намаляване. Докато през 2005-га година ръстът е бил 31%, то през 2009 година се предвижда ръст от само 15%. Пазарът на платеното търсене в САЩ в момента е доста сложен и повечето рекламодатели разчитат на маркетинг агенции и специализирани фирми за организиране на своите кампании в търсачките.
Интересни са цифрите, що се отнася до съотношението платени класирания/оптимизация за "натуралните" листинги. 83% от разходите са били за кампании в платените резултати, а само 11% - за SEO. И това е въпреки че оптимизацията за натуралните резултати дава два пъти по-високи стойности на превръщане на посетителите в купувачи. Освен това над 70% от вниманието на потребителите е върху натуралните резултати, сравнено с 30% - върху спонсорираните линкове.
Основна причина за това вероятно е неразбирането на същността на оптимизацията за натуралните класирания, както от страна на директните рекламодатели, така и от страна на рекламните агенции.
Един от важните въпроси, измамата с кликове, също се очаква да излезе на преден план, при определено развитие на ситуацията. Това, разбира се, се отнася само за спонсорираните линкове. За 25% от рекламиращите се чрез платени препратки фалшивите кликове не са проблем, според 39% са средноголям или значителен проблем, 35% никога не са следили за фалшиви кликове, а 2% от рекламодателите дори не са чували за "фалшиви кликове".
И така, дерзайте, гурута, има още какво да се изтиска!
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 1285
Блогрол
1. Моят личен блог
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator