Постинг
15.11.2006 19:33 -
Уеб семинар bgsite 2006 - ден втори
Ден втори започна с представяне на данни от доклада Е-Общество на Витоша Рирърч пред отново пълна зала. Е-Общество е ежегодно изследване за интернет и телекомуникационния сектор. Казаха се доста цифри, които доколкото знам са достъпни и онлайн. По-интересните от тях са, че интернет потреблението най-накрая ще стигне 1/3 от населението на страната вероятно в средата на 2007-ма. Повишена е честотата на ползване - потребители, ползвали интернет 1 път седмично или месечно са станали силно активни.
Разочароваща беше обаче цифрата, която се хвърли в отговор на въпроса колко от тях го ползват предимно за сваляне на филми, музика и софтуер имейл и чат - 90%. Аз лично имам големи съмнения относно тази цифра, но предпочитам засега да ги запазя за себе си.
В следващата презентация - Ивайло Богомилов от Market Test Plc., имаше данни само за потреблението в градовете. Над 32% проникване на интернет, като сред ползващите мрежата процента на хората с доходи над средните за страната е много по-голямо от средното. Същото важи и за потреблението на медии.
Третата презентация беше на Венци Костов от Пиеро97. Отново цифри - за стойността на рекламния пазар онлайн, паралел с Унгария и обнадеждаващи оценки за бъдещия ръст на този пазар. Насоката на презентацията беше към големите интернет играчи, бяха посочени някои предстоящи (евентуално) сделки за придобиване на по-големи и по-малки сайтове и групи от сайтове от други компании, както и данни за по-важните сделки, които вече са факт.
По време на презентацията неколкократно беше споменавана Инвестор.бг АД, а също и два от най-новите ни и интересни сайтове - Blog.bg и Zip.bg.
Отдолу можете да видите изброени няколко сайта по тип и дата на създаване, сред които и Blog.bg и Zip.bg
Венци се затрудни единствено на въпроса за това дали има данни как потребителите на интернет приемат рекламата в различните й форми и като цяло. Данни няма...
Последваха прецентации на различни рекламни кампании онлайн. По принцип не бях предвидил да оставам до края на тази част, но ми стана интересно да видя как ще се представят хората, които отговарят за разпределянето на част от парите за онлайн реклама. Мисля, че си заслужаваше.
За края беше предвидена дискусия, в която стана така, че се говореше основно за VIP текстови линкове, Start.bg и... стига толкова. Повечето от останалите присъстващи хора (1/3 от залата) бяха вече уморени и нямаха желание да повдигат допълнителни въпроси.
В заключение: първата част се оказа разочароваща, поне за мен, тъй като по-голямата част от представената информация ми беше крайно позната, а втората, изненадващо, се оказа по-интересна, може би защото не съм присъствал на подобни представяния преди. Утре планът е да присъствам цял ден, тъй като има няколко интересни (поне по заглавие) лекции. Очаквайте...
Разочароваща беше обаче цифрата, която се хвърли в отговор на въпроса колко от тях го ползват предимно за сваляне на филми, музика и софтуер имейл и чат - 90%. Аз лично имам големи съмнения относно тази цифра, но предпочитам засега да ги запазя за себе си.
В следващата презентация - Ивайло Богомилов от Market Test Plc., имаше данни само за потреблението в градовете. Над 32% проникване на интернет, като сред ползващите мрежата процента на хората с доходи над средните за страната е много по-голямо от средното. Същото важи и за потреблението на медии.
Третата презентация беше на Венци Костов от Пиеро97. Отново цифри - за стойността на рекламния пазар онлайн, паралел с Унгария и обнадеждаващи оценки за бъдещия ръст на този пазар. Насоката на презентацията беше към големите интернет играчи, бяха посочени някои предстоящи (евентуално) сделки за придобиване на по-големи и по-малки сайтове и групи от сайтове от други компании, както и данни за по-важните сделки, които вече са факт.
По време на презентацията неколкократно беше споменавана Инвестор.бг АД, а също и два от най-новите ни и интересни сайтове - Blog.bg и Zip.bg.
Отдолу можете да видите изброени няколко сайта по тип и дата на създаване, сред които и Blog.bg и Zip.bg
Венци се затрудни единствено на въпроса за това дали има данни как потребителите на интернет приемат рекламата в различните й форми и като цяло. Данни няма...
Последваха прецентации на различни рекламни кампании онлайн. По принцип не бях предвидил да оставам до края на тази част, но ми стана интересно да видя как ще се представят хората, които отговарят за разпределянето на част от парите за онлайн реклама. Мисля, че си заслужаваше.
За края беше предвидена дискусия, в която стана така, че се говореше основно за VIP текстови линкове, Start.bg и... стига толкова. Повечето от останалите присъстващи хора (1/3 от залата) бяха вече уморени и нямаха желание да повдигат допълнителни въпроси.
В заключение: първата част се оказа разочароваща, поне за мен, тъй като по-голямата част от представената информация ми беше крайно позната, а втората, изненадващо, се оказа по-интересна, може би защото не съм присъствал на подобни представяния преди. Утре планът е да присъствам цял ден, тъй като има няколко интересни (поне по заглавие) лекции. Очаквайте...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 1285
Блогрол
1. Моят личен блог
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator
2. Уеб Фокус - оптимизация за търсачки, AdWords, уеб дизайн и уеб анализи
3. Сравнение на цени
4. Лейди Красита
5. Онлайн магазини
6. Самолетни билети
7. Тв Програма
8. Пожелания за Коледа и Нова Година
9. Пожелания за Свети Валентин
10. Онлайн речник
11. Съновник
12. Analytics Toolkit
13. Новини
14. Vestnicibg.com
15. Evtini-samoletni-bileti.net
16. Последни новини
17. Freedom.bg
18. Online Calculator